Ons steunen

Transparantie is de sleutel zegt men ook wel eens. Indien u overweegt te doneren geven wij u graag inzicht in wat er met uw gave gebeurt en waar wij de inkomsten voor inzetten.

Activiteiten

Stichting KANS organiseert regelmatig activiteiten waaraan kinderen en hun ouders kunnen deelnemen.

Denk hier bijvoorbeeld aan iets simpels als een spellenavond maar soms gaan we 'all-out' en maken we er een uitje van.

Kerstactie 2020

Volgens Stichting KANS verdient iedereen een warme, goede maar vooral leuke kerst. Ook voor mensen die het net even ietwat minder breed hebben

Een deel van onze inkomsten worden weggelegd voor het organiseren van de kerstactie.

Vaste lasten

Helaas zijn wij als stichting niet uitgezonderd van het betalen van vaste lasten. Hieraan wordt dan ook een deel van de inkomsten besteed.

Denk hierbij aan de huur van het pand, gas, water en licht maar ook onderhoud aan onze Renault Traffic.

Hoe kan ik jullie steunen?

Kent u iemand die op zoek is naar inboedel voor de inrichting van hun huis of appartement, maar hebben zij niet de middelen om - vaak dure - nieuwe meubels aan te schaffen? Verwijs ze gerust naar ons door en wij zullen samen met hen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Draag uw steentje bij en help ons als vrijwilliger bij het uitvoeren van onze dienstverleningen zoals ontruimingen, de bezorgservice of in de kringloopwinkel als adviserend medium voor onze klanten als zij vragen hebben over producten of onze diensten.

Verder is er nog de mogelijkheid tot het doen van een vrije gave waarbij u in de winkel een donatie kunt doen in de daarvoor bestemde donatie-bus bij de kassa. Onze mensen staan natuurlijk ook altijd voor u klaar om even een babbeltje te maken.

Doneren?

Dat kan in de winkel in de daarvoor bestemde donatie-bus of via bankoverschrijving naar NL59 INGB 0007 2819 12 t.a.v. Stichting KANS.

Liever een betaalverzoekje? Scan dan de QR-Code met de app van uw bank! U kunt het bedrag zelf bepalen door deze onder de QR-Code aan te passen - de rest wordt al voor u ingevuld!

Over Stichting KANS

Stichting KANS is een stichting die zich inzet voor kansarme kinderen en kinderen in geldarmoede. De stichting zet zich in om kinderen een hart onder de riem te steken door activiteiten te organiseren alsook ouders een steuntje in de rug te geven.

Inkomsten uit de verkoop van kringloopgoederen worden hierbij ingezet om deze doelstelling waar te maken.