Ontruimingen

Vermoedelijk wordt u voor het eerst geconfronteerd met een ontruiming. Wellicht omdat het huis van een dierbare die overleden is, leeggehaald moet worden. U komt dan bij ons op de site omdat u een idee wilt hebben van de kosten van een huisontruiming in Limburg.

Kosten van een ontruiming

Bij een ontruiming komen - vaak onverwachte - kosten kijken. Concreet bestaan deze uit een aantal (welgeteld drie) onderdelen die wij hiernaast voor u inzichtelijk maken zodat de kosten ietwat minder onverwacht zijn. Hierdoor krijgt u een idee waar u rekening mee moet houden.

Vaak kan een ontruiming bij de concurrent oplopen tot in in de duizenden euro's. Echter werken wij met vrijwilligers en vaak proberen wij op nul uit te komen door waardevolle spullen uit de ontruiming van het kostenplaatje af te trekken.

Uitruimen van de boedel

Het ter plaatsen uitruimen van boedel waaronder kasten, lades etc. Hier gebeurt tevens de eerste beoordeling van goederen die eventueel verkocht kunnen worden.

Afvoeren van de boedel

Het transporteren van de boedel van de locatie naar het voertuig voor transport naar de kringloopwinkel of het milieupark. Hier gebeurt nog een tweede beoordeling voor eventuele goederen die verkocht kunnen worden. Hieronder valt o.a. het verwijderen van vloerbedekking, laminaat, behang en overig afval.

Overige opleverdiensten

Overige diensten die bij een eventuele her-oplevering van een woning horen zoals het herstellen van gaten in muren en houten kozijnen alsook kleine herstelwerkzaamheden.

Over Stichting KANS

Stichting KANS is een stichting die zich inzet voor kansarme kinderen en kinderen in geldarmoede. De stichting zet zich in om kinderen een hart onder de riem te steken door activiteiten te organiseren alsook ouders een steuntje in de rug te geven.

Inkomsten uit de verkoop van kringloopgoederen worden hierbij ingezet om deze doelstelling waar te maken.