Bezorgservice

Uw aankoop veilig en snel bij u thuisbezorgd
ford-transit-kans.png

Uw aankoop veilig en snel bij u thuisbezorg?

Als u een grote aankoop heeft gedaan bij ons, zoals een kast, een bed, een wasmachine of zelfs een complete slaapkamer dan kunnen wij uw aankoop bij u thuisbezorgen. Wij doen dit uiteraard met de grootste zorg om uw product niet te beschadigen tijdens transport en u een product af te leveren waar u nog veel plezier van zult hebben.

Om enige kosten te kunnen dekken aan brandstofkosten alsook onderhoud aan onze Renault Traffic rekenen wij op basis van afstand (aantal kilometers) bezorgkosten.

"Om de hoek"

• Parkstad en omgeving

"Ietwat verder weg"

€ 35,-
  • Regio Zuid-Limburg

"Dat wordt 'n roadtrip"

Op aanvraag
  • Buiten de regio
Let op:
Deze prijzen gelden enkel voor leveren op de begane grond of bij panden met lift. Voor levering met trappen wordt een extra toeslag gerekend!
boti.png
albert-heijn.png
jumbo.png

Over Stichting KANS

Stichting KANS is een stichting die zich inzet voor kansarme kinderen en kinderen in geldarmoede. De stichting zet zich in om kinderen een hart onder de riem te steken door activiteiten te organiseren alsook ouders een steuntje in de rug te geven.

Inkomsten uit de verkoop van kringloopgoederen worden hierbij ingezet om deze doelstelling waar te maken.