Het team achter Stichting KANS

Maak kennis met het team achter Stichting KANS, van de oprichter Ron tot aan het team van vrijwilligers die meewerken aan het succes en het behalen van de doelstellingen van Stichting KANS.

Bestuursleden

Petra SchleijperVrijwilliger
This image for Image Layouts addon

Wij zijn Stichting KANS

Een hecht team van vrijwilligers die samenwerken aan één taak en één doel. Samen runnen wij een kringloopwinkel waarvanuit de inkomsten worden gebruikt om kinderen een hart onder de riem te steken, en ouders een ruggensteuntje te geven door activiteiten te organiseren om kinderen - die in geldarmoede leven - een onvergetelijke dag te bezorgen.

Bij de jaarlijkse kerstactie doen wij er nóg een schepje bovenop en zorgen wij tevens voor extra gezelligheid zodat ook deze groep kerst kan vieren zoals eenieder dat zou moeten kunnen.

Stichting KANS is een initiatief opgericht door Ron 'Ronnie' Vranken, samen met zijn vrouw Bianca Vranken - twee mensen met het hart op de juiste plek, een goed humeur en altijd een glimlach.
boti.png
albert-heijn.png
jumbo.png

Over Stichting KANS

Stichting KANS is een stichting die zich inzet voor kansarme kinderen en kinderen in geldarmoede. De stichting zet zich in om kinderen een hart onder de riem te steken door activiteiten te organiseren alsook ouders een steuntje in de rug te geven.

Inkomsten uit de verkoop van kringloopgoederen worden hierbij ingezet om deze doelstelling waar te maken.